Zarząd Jeleniogórskiej Spółdzielni Mieszkaniowej uchwałą nr 14/2021 z dnia 12 marca przyjął nowy regulamin eBOKa.
pobierz
|
SKRÓCONA PROCEDURA aktywacji konta eBOK
• Przyjdź do siedziby JSM, ul. Ludomira Różyckiego 19, parter - BOM - BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
lub pobierz wniosek ze strony
• Wypełnij „wniosek o dostęp do serwisu eBOK” na miejscu lub wyślij skan na adres e-mail:
• Po weryfikacji otrzymasz „kartę danych serwisu eBOK” z identyfikatorem (loginem) oraz hasłem pierwszego logowania.
Na karcie danych znajdują się podstawowe instrukcje dotyczące logowania i hasła.
• Następnego dnia Twoje konto będzie już aktywne, zaloguj się i zmień hasło na własne.
• Możesz już w pełni korzystać z serwisu eBOK.
01-02-2023
Zgłoszenia poprzez system eBOK są obsługiwane od pon. – pt. w godzinach 7.00-15.00.
W przypadku pilnych awarii należy dzwonić pod numer:
75 75 22 199 do Działu Obsługi Technicznej.
Miło nam Państwa poinformować, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, uruchomiliśmy nową funkcjonalność systemu eBOK,
dzięki której będziecie Państwo mogli zgłosić awarię, usterkę bądź inny problem występujący w budynku, nieruchomości bądź na osiedlu - zarządzanym przez naszą Spółdzielnię.
Po zalogowaniu do serwisu zobaczycie Państwo nową zakładkę Zgłoszenia.
Nowa zakładka da Państwu możliwość:
• zgłaszania spraw z opisem problemu, załącznikiem (np. zdjęciem ze smartfonu), danymi do kontaktu, które mogą być potrzebne do szybszego rozwiązania sprawy
• otrzymywania informacji o postępach w realizacji sprawy oraz statusie zgłoszenia
• dodanie komentarza do zgłoszenia, które da możliwość dwustronnej komunikacji pomiędzy zgłaszającym a Spółdzielnią
Mamy nadzieję, że nowa funkcjonalność usprawni zgłaszanie spraw i ułatwi komunikację ze Spółdzielnią.