"WODNIK" Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
Internetowe Biuro Obsługi Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji "WODNIK" Sp. z o.o. w Jeleniej Górze.
Internetowe Biuro Obsługi Klienta "WODNIK" jest aplikacją internetową,
która umożliwia otrzymywanie faktur za wodę
i ścieki w formie elektronicznej
e-faktura oraz dostęp do informacji istotnych dla odbiorcy usług, w tym:
- podglądu faktur, wystawionych od dnia następnego po aktywacji konta
- historii wpłat, z tolerancją 3-5 dni od dnia przelewu
- kontroli rozrachunków, związanych z dostawą wody, odprowadzaniem ścieków
- przeglądu historii wskazań wodomierza
- przekazywania odczytów
- analizy zużycia wody, odprowadzanych ścieków
- weryfikowania danych ewidencyjnych
- przesyłania i otrzymywania wiadomości o awariach, przerwach w dostawie wody
Aby utworzyć konto w I-BOK i otrzymywać e-faktury należy zapoznać się z
„Formularzem akceptacji”
, a następnie:
- złożyć podpisany egzemplarz w siedzibie PWiK „WODNIK” Sp. z o.o.
przy Pl. Piastowskim 21 lub przekazać odczytywaczowi wodomierzy
lub
- pobrać
„Formularzem akceptacji” ze strony
internetowej i po wypełnieniu przesłać w formie
elektronicznej na adres
e-mail:
ibo@wodnik.net.pl
Szczegółowe informacje i „Formularz akceptacji” znajdziecie Państwo pod adresem:
Strona główna Internetowego Biura Obsługi firmy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
"WODNIK" Sp. z o.o.
w Jeleniej Górze znajduje się pod adresem:
Gdy posiadamy już unikalny login i hasło możemy od razu przejść do
Strefy Klienta
i zalogować się do systemu
W przypadku pytań i wątpliwości kontakt do "WODNIKa":
tel.
75 73 03 500
źródło: www.wodnik.net.pl